Hypsos en het Holland Heineken House, samen in Zuid-Korea - Evenementenindustrie

Hypsos-verzorgt-Holland-Heineken-House-in-Zuid-Korea-1-640x360.png
Tijdens de komende Spelen in Zuid-Korea zal het Holland Heineken House weer het kloppend hart zijn van de Nederlandse sportwereld. Hypsos verzorgt momenteel de opbouw van het Holland Heineken House dat op 9 februari, met de start van de Spelen, zijn deuren zal openen.

 

Gelegen dichtbij bij het Olympisch Park in Gangneung, waar onder meer ook de schaatslocaties liggen, wordt het Holland Heineken House weer dÈ plek waar sport beleefd kan worden en waar hopelijk ook veel oranje-successen gevierd mogen worden. Het Holland Heineken House is al ruim 25 jaar het officiÎle nationale huis van Nederland waar NOC*NSF de gastheer is en Heineken de organisator is. Voor de sporters is het een stukje Oranje in het Verre Oosten; een prettige en vertrouwde plek waar zij zich thuis kunnen voelen en hun familie, vrienden Èn fans kunnen ontmoeten. Fans van TeamNL kunnen hier wedstrijden kijken en ís avonds de huldigingen bijwonen en van optredens genieten van diverse artiesten.

Concept

Het ontwerpconcept is gebaseerd op het thema IJS; typisch Nederlands en onlosmakelijk verbonden met oranjesucces tijdens de Spelen. Het resultaat is een ijsthema dat door het hele huis te zien is. De textuur van het ijs leent zich perfect voor het design en dit wordt doorvertaald naar alle uitingen in het huis.

Hypsos is door Heineken gevraagd om het complete interieur te realiseren van het Holland Heineken House, inclusief meubilair, grafische aankledingen en signing aan de buitenzijde! In het nationale huis zijn onder meer ruimtes ingericht voor de atleten, sponsoren, eetgelegenheden, mediafaciliteiten, informatiebalies, shops en voorzieningen voor NOC*NSF en Heineken. Uiteraard is er ook een Medal Ceremony Hall waar de medaillehuldigingen van de sporters en optredens van artiesten plaatsvinden.

Realisatie

Hypsos staat bekend om haar kracht in design development en het vlekkeloos realiseren van haar projecten. Een sterk projectmanagement team, een decentrale organisatiestructuur en naadloze samenwerking met lokale partners uit haar eigen netwerk zijn essentiële aspecten om dit tot stand te brengen. Eric Beekmans, verantwoordelijke projectmanager bij Hypsos zegt hierover: ìDe juiste interpretatie van het creatief design, de design development, is een zeer essentiële schakel om van een creatief design naar een helder en realiseerbaar plan richting de lokale productiepartner te komen.î Het cyclische karakter van de Spelen, net als bij de World Expo en World Cup voetbal, brengt ons team naar steeds weer nieuwe landen en culturen.

Bron: http://www.evenementenindustrie.nl/hypsos-en-holland-heineken-house-samen-zuid-korea/